Aby złożyć reklamację

  • Starannie zapakuj produkt wraz z dowodem zakupu (np. paragon)
  • Wydrukuj formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj i opisz przyczynę reklamacji
  • Produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na adres:
    BORDOVO
    Ul. Bór 66J
    42-202 Częstochowa

W ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru poinformujemy Cię o naszej decyzji.

Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy zwrócimy Ci go. Informujemy, że zwracamy cenę za najtańszą formę przesyłki rejestrowanej dostępnej w dniu wysyłki produktu.

Reklamację możesz wysłać za pomocą strony wygodnezwroty.pl

Regulamin sklepu internetowego BORDOVO

Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).