Aby złożyć reklamację
- Starannie zapakuj produkt wraz z dowodem zakupu (np. paragon)
- Wydrukuj formularz reklamacji, który znajdziesz tutaj i opisz przyczynę reklamacji
- Produkt wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji odeślij na adres:
BORDOVO
Ul. Bór 66J
42-202 Częstochowa
W ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru poinformujemy Cię o naszej decyzji.
Koszt odesłania produktu ponosi Kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracamy zwrócimy Ci go. Informujemy, że zwracamy cenę za najtańszą formę przesyłki rejestrowanej dostępnej w dniu wysyłki produktu.
Reklamację możesz wysłać za pomocą strony wygodnezwroty.pl
Regulamin sklepu internetowego BORDOVO
Sprzedający informuje, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (Online Dispute Resolution).